tisdag 11 juni 2013

Sommartider....



7 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig !

Härliga härliga sommaren är här.
Alla vilda fina blommor som blommar,Sommarens dofter och ljud.
Imorrn har dn av våra stora barn skolavslutnig.
Den äldsta på torsdag. Dom små går sista dagen imorrn
Sen förväntas det 9veckors sommar Lov ! :)
Härmigt ska det bli.

Vi har dock inte så mycet semester men vi får pyssla lite ! :)

Ha en fin fortsättning på sommarveckan !
Vilken härlig bild ! :)

Kram.på dig

Anonym sa...

UNDERBART tjohoooooooooooo för sommaren! kram Sofia

kråke sa...

Så vackert finaste och bilden från hallen och dottern är ju bara helt ljuvlig!!:)) Snart sommarlov och det rullar på som bara den...njuter så gott jag bara kan med mina skatter:)) Må så gott i härliga solen:))

Stora kramen:)

kråke

Ekenäsliv sa...

Ljuvlig bukett!!!!
Här väntas skolavslutning på torsdag, så jag hoppas tösen min är kry tills dess..
Har dina barn sommarlov än?
Njut vidare av denna ljuva sommartid!!!
Kram Anna

Anonym sa...

Ja det är bara att njuta. Du har verkligen fångat sommarkänslan.
kram
AC

CONCEPT by JESSICA sa...

Vacker bukett..
Ha en fin vecka, kram

Bella sa...

Vilken vacker sommarbukett!!

Första gången jag kikar in här och fastnade direkt för dina vackra foton, hit kommer jag tillbaka!

Kram Bella