tisdag 14 maj 2013

The Brand - Mössa




Tänkte att det skulle passa med ett "mösstips" idag. Vi har haft några dagar med rått och kallt väder och  det har varit på plats med en mössa på huvudet. Kanske inte vad man önskar så här i maj men visst är det så det väl ändå så det brukar vara i maj?  Roligare blir det med något snyggt på huvudet, som de här fina mössorna från The Brand. Själv är jag en riktig "mössmänniska" och jag tycker att mössorna är snygga på både barn och vuxna (L eller XL).  Mössor hittar ni hos lillamajken.se, det finns några få kvar i lagret.

M 3-4 år
L 5-6 år
XL 8-9 år

6 kommentarer:

CONCEPT by JESSICA sa...

Fina mössor.
Skulle vilja ha en till liten men hon är nog för liten än.
Vilken stl tror du jag, en vuxen person ska ha;)
Ha fina kvällen, kram

Titta in hos Thess sa...

Men ooo så söt !!!
Skulle passa Ella alldeles utmärkt till hösten ju :))

Kram Thess

Ekenäsliv sa...

Tjingeling!
Jättefin mössa :) Fina kläder överhuvudtaget från det märket :-)
Inga klänningar i antågande? Har en riktig klänningtjej och så är jag ute efter något fint till skolavslutningen :-)
Ha en fin dag!
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina, och med sjömotiv. Även på sommaren är det skönt med mössa på sjön.
Glad pingst och kramar
AnnaMaria

Stina sa...

Fina.:-) Stina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej finaste !!!! Det va ett tag sedan jag kikade in till dig men ibland räcker liksom inte tiden till!!! Men blev sååå glad när jag va inne på din webshop och såg att du hade Who found Otto kvar...dessvärre bara en matta men jag gjorde beställningen i alla fall!!! Jag missade ju när du la in Who found....sist!!!!! HA en fin vecka kramen från Maja