fredag 12 oktober 2012

SPA


Igår när barnen hade somnat fyllde jag upp ett varmt bad, droppade i olja, tände ljus, gjorde en hårinpackning och ansiktsmask. Så fort jag la mig i vattnet så funderar jag på varför jag inte gör det oftare, så enkelt men ack så härligt. Måste bara säga att den här oljan från Munkholm är beroendeframkallande, både jag  och barnen älskar den. När jag duschar så smörjer jag kroppen med oljan istället för lotion, i badet droppar lite i vattnet. Huden blir alldeles len och skön efteråt.

Som ni vet så älskar jag de här produkterna som är gjorda för hand av vegetabiliska och eteriska oljor och i stor del ekologiska ingredienser. Detta säger jag inte bara för att sälja utan att för att de verkligen är grymma!!

.......men om ni vill köpa ;-),  så är frakten faktiskt sänkt till 49 kr, tack vare sänkt fraktavtal!

Kram alla fina och rara. Therese

12 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmmm vad mysigt!!! Finns inget skönare än ett bad, jag längtar till vårat badkar är på plats!!!
Kram
AC

Anna sa...

Så mysigt! Man behöver lite egentid ibland! Å, flaskan var ju bara sååå fin! Hade passat som handen i handsken i vårat badrum!

Maria - Wikers Liv sa...

Enkel men sååå snygg förpackning också!
Fortsätt njut fredagskvällen!
Kram /Maria

Life´s Silverlining and I sa...

Låter riktigt bra och så mysigt med spa! Kramis Nilla

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Låter härligt. Tänk så enkel avkoppling och att ta hand dom sig själv :)
Verkar härligt med dom produkerna.
Jag gillar också enkla medel mot huden.

Ha nu en fin fin helg ! med varma fredags kramar Sirpa

Anonym sa...

Mysigt tack för tipset med oljan kram Sofia

kråke sa...

hmmm...det här lät ju intressant, ska gå in och reka i shopen:))

Kram finaste och ha en mysig helg:))

kråke

Casa of Mia sa...

Åh så härligt, kram

Titta in hos Thess sa...

Förstår att du gillar oljan herre gud bara flaskan är ju helt underbara =)
Hoppas att ni får en riktigt fin helg.

Kram Thess

CONCEPT by JESSICA sa...

Låter härligt, lika för mig, gör det alldeles för sällan. Ska spana in den där oljan.
Ha fina kvällen
Kram

kavallinskan sa...

Låter helt underbart med ett bad! Hemmaspa är mysigt!

kram kram

Tina sa...

Ett par droppar gör badet gudomligt, en stund i värmen är så skönt!

kram