tisdag 17 juli 2012

Trädgård


Hej! Vill titta in och lätta mitt hjärta och säga att jag har ett dåligt samvete för jag inte hinner med att titta in så ofta hos eller lämna spår efter mig. Tyvärr blir det inte bättre på någon vecka eftersom vi har ett fullspäckat schema ett tag framöver och det kommer vara total fokus på de små liven. Visst, det kanske blir en liten bild då och då, vi får se.

Eftersom regnet har uteblivit några dagar så har det blivit en hel del fix i trädgården men som sagt,  jag är ingen trädgårdsfanatiker och därför längtar jag mest efter att ta tag i de projekt som jag planerat för inomhus. Tyvärr delar min sambo inte denna längtan med mig och det tråkiga är att jag måste ha hans hjälp......Klockan är 22.30 och han är fortfarande ute och gräver!!! Vad säger ni? Är det någon som känner igen sig, är det viktigare för män att ha fint i trädgården? Haha, jag vet det kanske är att generalisera.

Hur som helst, KRAM alla fina! Hörs snart!!!!

Therese

7 kommentarer:

Tina sa...

Jag är lite likadan, har svårt att sluta när jag väl kommit in i det..men hellre inne än ute! Men har jag väl börjat, så kvittar det nog!

kram o god natt!

Johanna sa...

Tiden räcker som sagt inte alltid till!

Må gott,

Kram Johanna

Helenas enkla vardag sa...

Nu är det semestertiden! alla måste få vila även från bloggandet! Eller hur! Ha en skön semester!
Kram Helena

Ekenäsliv sa...

Har också varit iväg på en semestertripp, men är nu hemma igen, home sweet home!!!
Jag vill gärna göra allt, överallt och helst på en gång - men, tänk det gååååår visst inte;))
Ha det gott!
Kram Anna

Lottas Fotografi sa...

Hihi, här kan det nästan vara lite tvärt om. För mig är det terapi att få gräva och smutsa ner fingrarna ute i trädgården (fast jag vill ju självart ha det fint inne också!).
Det är nog olika hur man är som person. Men har man fått en ide i huvudet vill man ju gärna förverkliga den nu på en gång, vilket det är ute eller inne!
Ha inte dåligt samvete. För mig är likadant att jag hinner på sin höjd ta en snabbtitt hos er andra. Hinner sällan lämna en kommentar. Det är nog så för många på sommaren. Livet kommer liksom emellan och det är sunt! ;)
Kram Lotta

Vitspets sa...

Jag har också lite svårt att sluta när jag vel har börjat
Kram Karina

kråke sa...

Hej finaste! Här är det oxå fullt upp men det är väl så det ska vara i livet när man är småbarnsförälder:))) Blogglandia finns kvar...passa på att njuta av semestern med alla dina skatter:)

Stor kram till dig och ha en härlig fortsatt vecka...och ja...jag känner igen mig;)))

kråke