torsdag 10 maj 2012

Tack!



Tack för alla fina ord, ni är så goa. Jag blir så glad och tacksam, tack snälla.
Jag hade tänkt att titta in till er igår,  men jag vaknade för en stund sedan med både smink och kläder på. Somnade gott och förtidigt bredvid lillan, hihi. Så nu ska jag ta en dusch och snygga till mig lite, sen ska jag titta in till er under dagen.

Min magnolia är så vacker,  men alltför liten för att jag ska plocka in en kvist då och då. Har ni har några tips på rosa perenner så får ni gärna dela med er dem till mig. Jag har varit på plantskolor och letat men har hittills bara hittat några giftiga sorter, och det vågar jag inte köpa än eftersom minstingen gärna stoppar in saker i munnen.

Kram på er. Therese

9 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Vackert! kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Inte konstigt att du slocknade, gissar att du haft mycket runt dig med din nyöppnade butik. Jag gillar skarpt att du har just, who found Otto. Ska bli jättekul med paket.
Kramar
AnnaMaria

vitadrömmarobusigabarn sa...

Tack själv för att du har så fin blogg och vackra bilder
Kramar Tina!!!

Vintage House sa...

Hej
men så underbart rolig för dig:)
ett stort grattis....
magnolia är så vackert...
ha en go torsdag...
kram
sandras

Jennys gömma sa...

Hej Therese! Grattis till både det ena och andra! ;) Vad roligt med din butik, blir kul att följa den! Lycka till, kram Jenny

Ekenäsliv sa...

Det är verkligen underbart att du förverkligar din dröm!! Vad var det som gjorde att du slog slag i saken och vad drev dig? Nyfiken och behöver lite tips kanske:) Går och ruvar på att jag borde skriva en bok, men det där med att få tummen ur… Har du något bra drivmedel kanske??;)
Må gott! Och jättestort Lycka Till!
Kram Anna

Lottas Fotografi sa...

Rosa perenner. Jag har en Näva som är skimrande rosa, den är jättesöt. Kommer dock inte ihåg exakt vad den heter. Den ljusrosa Alunroten är också väldigt fin och lite gammeldags. Rosa Pioner kanske? Har tyvärr inte koll på om dessa är giftiga.
Kram Lotta

kråke sa...

Tack själv du goa!:)) Ja..hur många gånger har man inte slocknat när man nattat barnen och vaknat med mascara ner på kinderna..hihi;)) Ha nu en riktigt härlig helg och njuuut:))

kram fina...

kråke

dianasdrommar sa...

Vackert :) Ha en härlig fredag kram diana