onsdag 21 mars 2012

10 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh vilken underbar bild, riktigt känner hur våren är nära! Tack så hemskt mycket för din kommentar om mina smycken, jag blir så glad! Kram

kråke sa...

Hej vännen! Så härligt...jag hör riktigt det kluckande ljudet;)) Det är alltid sån fin känsla i dina bilder...jag njuter:))

Tack för dina rara ord fina:))

Stora kramen

kråke

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Vilken härlig bild ! Man är så glad av allt nu när det är vår.
Naturen är helt underbar! Ha en fin kväll !

Kramar Sirpa

Jennys gömma sa...

Åh, vilken längtan jag fick till sommar o hav...! onsdagskram Jenny

Titta in hos Thess sa...

Vilken härlig bild,kan nästan höra vattnet klucka.

Kram Thess

Tina sa...

Havet, finns inget bättre!

kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så härlig bild, jag känner doften av torkad tång ända hit. Lyckliga du som bor vid havet.
Kramar
AnnaMaria

Vardaxlyx sa...

Grymt härlig bild :-)
<3 Jag vill oxå önska sötaste dig en kanon fin torsdag <3
KRAM i massor!!!!

Jenny sa...

Vilken härlig bild!

Ha en mysig kväll,

Kraam Jenny

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hallo så härlig bild..jag kan riktigt känna känslan när man försiktigt stoppar ner tårna och den härligt isande känslan...kramen från Maja