torsdag 16 februari 2012

MINI MAKEOVER
Jag känner att det börjar bli dags för lite förändringar på bloggen men det kommer att göras i snigelfart. Jag har fortfarande en hel del att lära mig när det gäller bloggar. Senast häromdagen insåg jag hur det fungerar med följare, var man hittar uppdateringar osv. Många av er har bilder kopplat till länkarna. Är det så att jag måste lägga in länkarna på nytt för att få med bilderna? Jag har en del kvar att lära mig i denna bloggvärld som ni ser. Ha en allra bäst toppendag idag! Kram Kram

16 kommentarer:

Tina sa...

Uj, jag har tydligen glömt en hel del märker jag. Försöker tänka efter men tror att jag bara lade till en gadget om blogglista. Sedan kunde man välja vilken sorts bild, text man ville ha.
Nu ser jag en annorlunda verifiering x 2 här, dem har jag tagit bort..

Kramkram

Vintage House sa...

Hej
när jag lägger upp en bild i kanten så gör jag en ny gadget med bild och där kan man välja hur man vill lägga upp bild och länk....
härlig bild....
kram
sandra

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Jag skulle också vilja göra förandringar hos mig.
Många kan göra så mycket mer med bloggen, men man inser nu att man har både glömt mycket och har mycket att lära.
Vet du hur man gör en lite hjärta som alla gör efter sina inlägg?

Annars gillar jag din fina blogg som den är . Så enkelt och rent!

Vilken härlig bild du visar...
Önskar dig också en fin dag!

Kramar Sirpa

Ps... vi har små sjuklingar här hemma men vi hade en jätte mysig dag igår! :)

Mariette sa...

Hej!

Teknik är inte min starka sida, men när det gäller bild till de man har på sin länklista så i alla fall på min bloggmall så är det bara ett alternativ du väljer att markera så dyker de upp med senast uppdaterat och med bild vid sidan...

Kram!

Anonym sa...

Ja man skulle behöva gå en bloggkurs hi hi man kommer på lite nytt hela tiden. Idag är det kallt här burrr måste gå ut till mina kollegor som står och fryser med barngruppen på gården ; ) kram Sofia

Eva sa...

Fin bild! Ha en bra dag!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Spännande och göra om lite på bloggen. Men jag säger som sonen brukar säga till mig, tryck inte på någon knapp du inte vet vad det är..... jag gör ju det, då är det bra med en datakunnig son.
Kramar
AnnaMaria

Johanna sa...

Kul att göra om bloggen! har själv gjort små förändringar på min. Jag tycker att det kan vara svårt att helt få till det, men till slut hittar man väl något man blir nöjd med:)

Då är vi två angående om att lära sig mer om bloggen och hur allt fungerar!

Ha en fin dag, kram Johanna

Malin's Hus sa...

Tycker oxå om din blogg när den är så "ren" o snygg. O nej du behöver inte lägga upp bilderna igen gå bara in på själva inläggen och gör om d där om du vill lägga det i en gadjet. El va d nu heter :) snygg bild idag, kraaaaaaam

Ardisia sa...

Så vackra bilder hos dig den senaste tiden.. Gillar allt!
Jo du, det här med bloggen :D Haha hur många sömnlösa nätter man lidit på grund av alla inställningar, bilder mm som man inte får till det ;) Senast höll jag på å bli galen på min header, den ville inte breda ut sig så mycket som jag ville. Men prova dig fram, det är kul att lära sig nytt! Lycka till! Kram Mia

Dröm vid havet sa...

Fina bilder, det är skoj med en makeover på sin blogg. Ha en bra helg!
/Carola

Vitspets sa...

Snygg bild ....
Kram Kram

kråke sa...

Hej fining! Kul med nya saker...du får testa dig fram hur du vill ha det:)) Det har blivit några utbrott här hemma under testandets gång;)) Men jag gillar din blogg precis som den är...enkel och såååå vacker:))

Kram du goa...

kråke

Jennys gömma sa...

Ja, visst är det en hel vetenskap det här med bloggande. Fin bild hos dig, som alltid! kram Jenny

Marie sa...

Underbart vacker bild, dina bilder ser alltid så härligt rofyllda ut!

Ha en mysig helg!
Kram Marie

Titta in hos Thess sa...

Ja du det här med teknik är inte min starka sida heller.
Har tänkt göra en länklista men då måste jag ha ordentligt med tid OCH tålamod känner jag.

Kram Thess