lördag 26 november 2011


ÄNTLIGEN
Nu har jag äntligen fått tillbaka min MAC, vilken det visade sig inte vara något fel på. Skönt att kunna blogga som vanligt igen och kika in mer hos er. Allt man ska göra i den gamla tar alldeles för lång tid. Tänk vad man vänjer sig.

Idag har vi haft barnkalas för ett helt gäng 4-åringar. Så mysiga och snälla allihop. I morgon är det ju advent och ytterligare ett kalas. Så nu är det bara att städa upp efter dagen och förbereda för morgondagen. Tänkte göra lite mer adventsmysigt.

10 kommentarer:

Vitspets sa...

Mysigt med ett barn kalas ... Ha en fin kväll Kram karina

kråke sa...

vacker bild:)) Skönt att det ordnat sig med tekniken:))

kram å fortsatt härlig helg...

kråke

lotta sa...

Fina hyacinter. Min är också på gång. Jag bara älskar doften!! Ha en fin advent! Kram Lotta

Lottas Fotografi sa...

Ja tänk att det redan är första advent!
Kram Lotta

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt på dig ! :)

Själv ska jag jobba c.5 timmar till men sen väntar 6 dagars ledighet...

Grattis till eran lilla Prins i efterskott ! Hoppas att ni hade en fin födelsedag!
Vad söt han är...

Skönt att datastrylet är över.
Visst blir man beroende av datan.

Ha en fin första advent imorrn !

Kramar Sirpa

Tina sa...

Låter som en härlig kalashelg, ser ballonger och annat kul framför mig!

Ha en riktigt fin advents-kalas dag!

Kram

Stina sa...

Jag tycker fortfarande att vi kan byte hem du och jag.:-) Kram Stina

Sallys hus sa...

Vilken fin bild!
Mm...här har också varit kalas....en perfekt helg att kalasa på..;) Underbart mysigt!
kram Katarina

Marie sa...

Så vacker bild!

Hoppas ni har haft en bra kalashelg och GRATTIS till 4-åringen!

Kram Marie

LOPPISLIV sa...

Kalashelg har vi haft både du och jag då ja...Söt liten 4-åring i förra inlägget, underbar sommarbild :-))

Ha en fin kväll. Kramen Paula