tisdag 13 september 2011





HALLÅ DÄR!

Hallå, var är det fina höstvädret som jag har väntat och längtat efter så länge nu? Idag blåser det full storm här på kusten. Var precis ute och tittade några saker i trädgården som höll på att blåsa ner, sprang snabbt in igen kan jag säga. Jag hade tänkt att snart göra lite höstfint i trädgården men det får tydligen vänta ett tag till.

Idag visar jag bilder på min hallspegel och på mina två hundar som också blir lika trötta som matte på det här vädret.

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hihi, tänk om man kunde göra som dina vovvar, men jag börjar jobba 13:00. Blåser kraftigt här också, har dragit upp markiser och sånt. Vilken ljuvligt fin spegel, superfint med ljushållarna.Varm kram
AnnaMaria

Stina sa...

Härlig bild på vovvarna.:-)
Spegeln ser väldigt fin ut.
Kram Stina

Marie sa...

Så vackra bilder på den fina spegeln och vilken härlig bild på hundarna!

Här blåser det så man tror att taket nästan ska lyfta från huset, riktigt busväder!

Kram Marie

Anne-Lie sa...

Hej,vilken härlig blogg du har!!!Spegeln var bara............vill ha!!!!!
Härliga bilder på vovvarna,mina har legat likadant.
Lägger in din blogg på min lista!!
Kram/Anne-Lie

Mariette sa...

Hej!

Tack för din hälsning!
Bilden är från gården vid butiken.

Vilken vacker hall ni har, helt otroligt...
Och sååå fina hundar också...

Ha en bra dag!
Kram Mariette

Emelie sa...

Åh så många fina fina bilder! Tittar gärna runt ett tag till! Tack för dina rara ord, jag blev jätteglad! Titta snart in igen! ;)

kram Emelie